2007-04-12

Torsdag
        
Kort vecka men det har endå känts lång...
Det har varit tufft på jobbet. Många vikarie och mycket barn. Alla är så små också... Som min kollega sa... Det känns som att det enda vi gör är att äta och byta blöjor. Hehe...
Men jag trivs. Det känns bra på det nya jobbet.

Så här ser det för tillfället ut i mitt vardagsrum.
Erkänn att det är vackert.


  image173

Hela Saras rum och hela Sofias rum är flyttad dit eftersom dom ska få nya tapeter i sina rum.
Det tar en sådan tid också! Dumma jag trodde det skulle ta en dag...

image174

Ikväll är det föräldrarmöte på jobbet.
Undrar hur det ska gå...

Igår fick jag skäll av en förälder om att hennes barn hade haft på sig fel kläder och fel skor.
Var dom namnade undrade jag mendet visste hon inte. Hon sa att vi fröknar ska ha koll på alla kläder och skor. Nä, det fungerar inte så, försökte jag förklara för om alla barnen har två par skor här + gummistövlar blir det 60 par skor att hålla reda på... Utan namn är det omöjligt.
Men hon förstod inte alls vad jag menade.
Hjälp. Hmm.. Något att ta upp på föräldrarmötet kanske???

Kom hem på rasten och upptäckte att Saras rum var klart! Jippii...

Det blev väldigt ljust dock...nästan vitt, men det e bara bra för rummet e ju så litet.
Ser fram emot att börja städa faktiskt för en gångs skull... det är sånn slipdamm i hela läg.heten.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå eller? "Var glad att jag kommer ihåg vad din unge heter!" skulle du ha svarat! ;))))))

2007-04-12 @ 09:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback