2007-08-01

Nu var vi inne i augusti... och det är onsdag.

Chris han har väntat sedan i går på att få besked om han får jobbet på polismyndigheten som han sökte. Han tycker att det är jättejobbigt att gå och vänta... :)
Dom hade sagt att dom eventuellt är klara på tisdag och skulle ringa isåfall.
Klart han får jobbet, har jag sagt till honom! Det e ju självklart. Han e ju underbarast i hela världen!
Vem skulle inte vilja anställa honom? :)

Igår var vi på min vän Peters sommarstuga i Björlanda.

image290

Peter Pan

Ganska fint väder för en gångs skull! Solen sken! Yeee! Vågen. Men det blåste kallt där vid havet.
Men det hindrade inte mina små galna barn från att bada i havet!
Jag gjorde ett tappert försök att sola men jag frös mest... hehe.

image276  image277
Sara Para                                                        Fia Bus

image278



Har fyndat på
www.tradera.se 

Mina fynd:

 image283  image282   image286    
image287   image285       

image288            image289

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback