2007-08-03

Fredag

Och så var denna veckan slut då... Återstår en helg av min semester.
Imorgon skulle det vända med vädret står det ialla tidningar. Från och med imorgon blir det sommar och nästa vecka blir det 30 grader... När jag har börjat jobba. Ironi.

Var på Allum och handlade lite bröd och mjölk.
Köpte vin på systemet och hämtade ut mina paket. Jättefiiina grejer! :)
Kunde inte motstå att handla på Ur och Penn. Dom hade 70% rabatt på allt i butiken.
Köpte två armband och ett halsband och en nyckelring. Lite marin-rockabilly stil. Fiiiint! Allt kostade hela 64 svenska riksdaler.

image305

Sofia är hos hennes kompis Anna och badar i deras pool.
Sara para sitter och tittar på film just nu. Skönt. Lite lugn och ro... Hon har verkligen varit förjävlig... Suck.
Hon tar knäcken på mej!
Trottsålder ggr 500. Så jääävla jobbigt!
Adam ska snart komma och hämta henne och då ska jag ta mej en kopp kaffe och lägga mej i badet.
Sen ska jag slappa och ta det lugnt! Behöver semester från denna semestern... Heheh...

.............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback