2007-08-06

Måndag

Första arbetsdagen är gjord och jag fick mycket positiva reaktioner för allt som jag hade skapat på jobbet.
Det var kul.
Barnen älskade min affär som jag har fixat.
Sa det till min arbetskamrat att när man ser alla sina gamla tomma varopaket stå uppradade på hyllor så är det rätt avslöjande... Ahaaa, äter du sånnt?? Jasså du använder den kryddan...
Men att barnen tyckte affären var kul var ju huvudsaken.

Är barnfri och helt för mej själv...
Funderar på vad jag ska hitta på.
Jag vet att jag borde njuta och bara sätta mig tillbaka med en kopp kaffe och slappa eller bada eller nått men det kryper i hela kroppen efter en kvart.
Jag lägger mej så gött i soffan, med en kopp kaffe i ena handen och fjärkontrollen i den andra och tycker att det är skitgött... en stund och sen tänker ja: Jaha? Och nu då?

Nästa vecka ska jag och Chris på bröllop i Finland. Min kusin Katja ska gifta sig med Jukka.
Det ska bli skitroligt.
Vi ska bila. Jag hatade att bila när jag var liten men nu älskar jag det!
Man ser allt... massa roliga grejer på vägen. Speciellt när man inte kör själv men även då...
Man svänger in på massa loppis och tar en glass på nått mysigt ställe. Om man kör förbi någon sevärdighet så kan man ta nån sånn på vägen. Slott hellst... ;)

Nu ska jag slappa igen... eller surfa runt.
Hej hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback