2007-08-15

Onsdag

Sitter på jobbet och har rast.
Klockan är snart ett och klockan tre slutar jag och då ska jag hem och fixa det sista med matsäck och barnens kläder och packa det sista.
Om vi har tur så kommer vi iväg vid klockan fyra eller åtminståne halv fem.
Vi ska bila till Dalarna och hitta ett vandrarhem att sova i och imorgon fortsätter vi upp mot Umeå.
På fredag måste vi vara framme i Finland för då gifter hon sig.
Det ska bli så kuuul!

Trist väder bara... inte så kul att biola i kanske men det ska bli kul endå. :)

Snart är rasten slut... Nu återstår endast fem minuter...
Känner mej lite smånervös... Men det är nog mest för att jag känner att jag har en hel del att göra innan vi kan komma iväg... Hur ska jag hinna?

-------------------------------------------------------------------

Dagen var hemsk på jobbet!
Vi hade hur många barn som hellst och inskolning och KAOS.
Gött och komma iväg från allt kände jag.
Men det blev inte bättre bara för att jag kom hem. Jag hade en hel del att packa som inte var klart och matlagning.
Gjorde en kycklingsallad med ris och massa grönsaker. Kokade kaffe, packade picknick-korg och muggar mm.
Barnen skulle ha en hel del klädel med sig till Adam så det blev till att packa ner två väskor med kläder till dom också.
Vi kom i väg vid hallv sex ungefär.
Stannade i Örebro och åt kycklingsallad och drack kaffe i en park utanför Örebro slott.
Slottet var jättestort och fint men tyvärr var vi där alldeles för sent för att kunna gå in och titta.

image336

image337

image338

Efter Örebro var jag trött som attan.
Orkade inte köra mer så då fick Chris ta över. Jag somnade som en stock vid halv elva men Chris körde ända till halv två på natten.
Sov som en gris när vi passerade Höga kusten och Chris fick ta kort på sig själv och bron för jag orkade inte röra mig... Haha...

image339

image340

image341

Sleeping beuty...

Meningen var att vi skulle ta in på ett vandrarhem men jag hade redan sovit i nästan fem timmar när Chris kände att han behövde vila sig ett tag.
Han körde av vägen och in i en dunge för att "vila sig nårgra timmar".

Vi vaknade halv sex på morgonen och åt frukost... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback