2007-12-07

Fredag

Då var det äntligen fredag och jag har inte bloggat på hur länge som hellst.
Har inte haft någon energi alls. Fan va trött jag har varit i flera veckor.
Vi åkte på magsjuka här för ett par veckor sedan och efter det verkar det som att jag inte har fått tillbax energin...
Snart e det jul också.
Jag har handlat massor!! Mest till Chris och så ska vi försöka få till ett Ullared besök här nästa torsdag och där ska jag handla till barnen. :)
Idag åkte Chris på att jobba extra. Han blev beordrad att arbeta natt eftersom de inte har någon personal.
Så nu sitter man här helt själv en fredag kväll utan barn och gubbe.
Men det är rätt skönt... Jag fick slått in dom sista paketen till Chris iallafall i lugn och ro.
Imorron ska jag sova lääänge!
Sedan ska vi iväg till Chris lägenhet och fixa igen.
På kvällen är det erotikparty hos en arbetskamrat. Ska bli kul.
Nu ska jag se vem som vinner Idol...
Nattis.

image563

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback