2007-12-23

Söndag

Hallå eller... Det e lixom julafton imorron! Can´t belive it...
Julklapparna är färdighandlade... Har verkligen shoppat iår. Fasen va kul!
Pappa, Soili, Heidi och Henrik kommer hit imorron och så e det jag och Chris och barnen.
En liten lagom skara.
Vi ska vara här hemma hos oss... Kände att det var bäst så med tanke på barnen. När de har rivit upp alla sina paket vill dom väl leka med det och då passar det bäst att dom e här så de kan leka med det i deras rum.
Känns endå lite sådär... Det står flyttkartonger överallt!
Vi har slängt in alla i sovrummet så där är det trångt för tillfället... :D
Det är kartonger ända upp till taket!

Igår dekorerade vi julgranen.
Jag var sjuk så jag orkade knappt gå upp ur sängen men idag känner jag mej piggare.
Ska städa och pynta lite mer idag hade jag tänkt.

image564

Chris har sin kamera hemma och jag har lånat ut min till Adam eftersom deras pajade, så vi fick lov att nöja oss med att ta kort med mobilen... Sådär bra. :S
Jaja... Det får duga.

Vad roligt det ska bli med julafton imorgon!!
Ska bli så roligt att se barnen öppna sina julklappar! :)

Chris är hos sin farmor nu och lämnar julklappar och Sofia är hos sin kompis Anna.
Det är bara jag och Sara här och hjälp vad hon är rastlös!
Någon som väntar på julafton??? Hon har VÄLDIGT svårt att låta bli att pilla på alla klapparna under granen... :D

God jul till er alla!
 Puss!

image565

Kommentarer
Postat av: Sanna

Klappar under granen??? Va? Det är ju tomten som kommer med dem ju? ;)

God Jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback