2007-07-21

 
Lördag


Igår kom mina kära kids hem. Dom har varit hos min mamma i Lappland i 10 dagar.
Har haft semester i två veckor nu... två återstår...
Det går väldigt snabbt.
Chris är på svensexa. Hans vän ska gifta sig...  Ännu en. Förra helgen när jag var i Varberg var det en annan vän som gifte sig.
Känner mej en aningens trött... Är van att gå upp vid tolv! :D
Det är rätt skönt att vara barnfri... Jag har soooovit och sooovit!
Dessutom har jag gjort en riktig ordentlig storstädning. Så gött!
Slängde tre pappkassar med kläder och en kasse med skor.
Plockade ihop säkert tio plastkassar med skit och bröte som bara har legat och slängde... Det blev nog fullt där nere i soprummet! :D

Har också tvättat tyget på sofforna... Gjorde ett försök att färga det men det har inte blivit någon märkbar förändring...
Jaja, det är RENT iallafall... All yoghurt som kidsen hade spilt på dom e borta iallafall! Hahah, alltid nått eller hur! ;)

Fick ett tyck och klippte lugg...
Har blivit femtitals - inspererad...

image236

image237


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback