2007-07-22

Jesus Amalia vilken rolig bok jag läste här om dagen!
Har nog aldrig skrattat så som jag gjorde när jag läste den! Hahah! *Asg*

Författaren Sofia Albertsson
http://cupcakecarny.blogspot.com/
blev så trött på alla sexinviter hon fick av folk på olika comunitys på internet, så hon började att ge svar på tal och samlade konversationerna i boken Sexpuckona anfaller.

Rekomenderar varmt:

image238

Exempel ur boken:

köksan

ska vi ha lite telefon sex????

Fia
Bara om du är efterbliven.

köksan
ja det är jag

Fia
Ja, jag antog det.
:D

Kommentarer
Postat av: Sofia Albertsson

Å, så roligt att du gillade min bok! Jag blir så glad när den får folk att skratta. Tackar för toppbetyget!
:D
Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback