2007-07-26

Torsdag...

...redan.
Tiden går fort. Snart har jag bara en vecka kvar av min semester. :(
Bajsigt väder har det varit hela sommaren.
Igår var jag på mitt jobb och målade lite på väggarna. Det blev bilar vid bilbanan och bilmattan, där barnen leker med bilar. Inte klart än men det var kul. Roligt att måla någonting annat än bara hav och fiskar. :)
Ska ta kort på det när det är klart... I promise... :)

Idag var barnen först hemma med varsin kompis och sedan gick dom båda hem till dom och lekte.
Jag var ensam nästan hela dagen.
Hade rätt tråkigt.
På kvällen vid halv sju kom Chris och hämtade mej. Heidi satt barnvakt.
Jag blev bjuden på mat hemma hos Chris där hans bror och hans familj var.
Det var trevligt. Dom är supergulliga.
Deras lilla son Erik är sååå söt!

Imorgon funderar jag på att åka till min faster Merjas sommarstuga.
Jag hoppas att Moa och Chris vill följa med.
Om inte så åker jag nog själv med Heidi och barnen och lånar Chris bil. Det ääär så mysigt där! :)


image267

Nu ska här sussas...
Natti natti...

image268

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback