2007-03-31

Lördag

Idag fick jag ligga och snusa till tio. Ingen djupsömn direkt för barnen var vakna, men dom lekte så bra tillsammans och brydde sig inte om mig ett dugg.
Men sedan var det frukost och sen fick jag ett ryck och putsade förnstrerna i vardagsrummet.
Underbart med sol... men man ser hur sketet det e i fönstrerna och sedan ser man att alla prydnadssakerna är dammiga så det blev till att damma också...

image166

image167

Och sedan gjorde jag det igen... det jag alltid gör när jag ska städa någonstans eller någonting somjag tycker är tråkigt... Jag skulle ju ta alla andra fönster också men av någon konstig anledning så började jag dammsuga... och så dammsög jag hela lägenheten... och så fanns det lite disk som man var tvungen att slänga in i diskmaskinen och jättemycket tvätt hade jag att vika också. Sedan kunde jag lika gärna slänga in en ny tvätt och så måste vi ju ha mat... så jag började laga mat....
Och så blev det väääldigt städat överallt men fönstrerna består... :S

Sofia lekte med Linnea och Anna mest hela dagen. Kompisarna är verkligen viktiga...
Vid fem hämtade Adam Sara och då hade jag redan hunnit duscha och göra mig i ordning.
Vid sju åkte jag upp till Jussi och förfestade.
Det var väldigt trevligt. Han bjöd först på någon hemsk likör men det gick inte att dricka så jag fick vitt vin istället. :D
Jag och Soili tog åttabussen in till stan.
Det var roligt att få komma ut och dansa lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback