2007-03-14

Onsdag

Tidig uppgång. Hängde upp tvätt och tvättade håret på morgonen.
Började idag klockan halv åtta. Nu är det bara denna och två veckor till. Sedan e det inte så långt till jobbet! Yes. Ska bli sååå gött. Slippa åka bil och hålla på att gå upp tidigt.
Vi var ute en hel del både på förmiddagen och eftermiddagen på jobbet. Jättefint väder!
Men det var rätt kallt endå. Blåste lite.

Efter jobbet åkte jag till stan och träffade Magnus.
Vi åkte hem och plockade upp barnen på vägen. Adam hade redan hämtat dom och väntade på oss vid skolan. Anna, Sofias kompis följde med oss hem igen.
Dom tittade på en film tillsammans med Sara medans jag vilade. Var såå trött. Gäsp.
Efter filmen  var Anna och Sofia jätteduktiga och gjorde sin läxa duktigt utan att gnälla eller protestera!
Som belöning för att dom hade varit så duktiga fick dom sitta vid datorn en liten stund. Dom blev jätteglada. :)

När Anna hade åkt hem gjorde jag och Sara vackra "handskar" av nätet som sitter runt vitlökar.
Det var en ide´som hon fick från sin Prinsessa tidning.

image139  image140

image142

image143

Skåda dessa vackra....

Till middag blev det tonfisksås och makaroner.
Sedan var det dags att borsta tänderna.
Medans barnen borstade tänderna laddade jag i en tvätt. Bara att trycka på knappen imorron. ;)

Till kvällssaga blev det Saras Prinsessa tidning.

image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback