2007-03-30

Fredag

Gick och la mig jättesent... Så nu när jag skriver så är jag jättetrött...
Klockan ringde halv sju och jag var rätt död...
Sara vägrade att sova hos Adam igår så hon fick sova här. I morse var det bara att dra upp henne och iväg till Adam. Vi var rätt trötta båda två...
Men till slut kom vi väl iväg och jag blev försenad....
Jag ringde till jobbet för att meddela att jag är på väg... men att jag blev sen.
Min arbetskamrat Katarina bara skrattade åt mig. Men du börjar inte förän klockan kvart över nio säger hon.
Jag hade kollat på fel vecka...
Jättekul.
Så där satt jag i bilen och klockan var tjugo över sju... Det var bara att vända.
Men nu hinner jag köpa en kaka iallfall.. Det är ju dock min sista dag på jobbet.
På måndag börjas det på det nya jobbet...
Då e det inte lång väg... Behöver inte åka en halvtimme innan jag börjar iallafall... Ska bli gött.

Hela dagen var jag helt snurrig.
Jag hade ett utvecklingssamtal med en mamma också men det gick bra trotts allt.
Jag fick ett fång med tulpaner och en höna och en tupp.

image164

image165

Det var lite vedmodigt att sluta... Blev lite lessen i ögat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback