2007-11-13

Tisdag

Grattis till mej! Idag blev jag hela 33 år gammel.
Min syster och bror kom hit vid fem och dom hade med sej en Elvis-påse med två fina tavlor i på Marilyn Monroe.
Där i låg även ett jättefint smycke på Tingeling och en liten Tingelingask med hårspännen.
Blev jätteglad! :)
Vid sex kom Soili och min vän Peter och överraskade mej och av dom fick jag nog den underligaste presenten jag någonsin fått av någon... Det var ett landskap med pelare.. höghus eller nått.. Går inte enns att beskriva... Ni får se bilderna. Jag fick också jättefina spa-artiklar. Lotioner och duschkrämer, doftljus och sådant.
Av Chris fick jag två jättefina toppar igår från Indiska och fem underbart doftande rosor. :)
Av mina barn fick jag kanske 20 presenter. Dom innehöll det mesta. En gammal sjal som de har haft som utklädningskläder, målade stenar, en pärla, små bjefs och hjärtan... en söndrig förpackninga av nått slag- inslaget! Det märkligaste var nog en såbbuble-blåsargrej som hade gått av... :D

image555

image556

image557    image558

image559

image560

Tack för en underbar födelsedag!

Pussar till er alla!
Jag älskar er!

image561

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback