2007-11-19

Måndag

Idag är det så där faktiskt...

Nåra bajsfittor har gjort inbrott i min bil. Kul! Dom tog bilstereon men det gjorde inte så mycket... men så har dom jävla amatörerna inte fattat hur man kopplar loss den så dom har klippt massa sladdar och klippt bort säkringar så fläktarna inte funkar och ljus i taket o så...  o så tog dom mina vinterdäck, dom blev jag mest arg för.

Dom hade gått in genom bakdörrens lilla ruta, så den var ju paj och så var det glassplitter i hela bilen där bak.
Startkablar hade dom också tatt. Skit kul!

Har polisanmält och ringt försäkringsbolaget... och min kära bror och hans vän var och fixade lite i den.
På torsdag ska jag gå med den till verkstaden.

PMS:en hjälper inte direkt... Har haft bättre dagar. Den här är inte en av dom bästa så att säga...


Chris han e astråkig... han somna som en gris. Vi var o lämna bilen hos hans föräldrar och när vi kom hem la han sej på sängen med alla kläder och bara deckade.

Han kanske låtsassover för att slippa pms-kvinnan som han är hos... sa min kära vän Michaela.
Och då svarade jag:  Jävla va han fejkar snarkningen bra! Hahah!
När jag berättade för min vän Jussi så sa han: väck honom då.

Men då bara mumlar han och pratar i sömnen... svarade jag.




Nu ska jag sova.. och hoppas på en bättre dag imorron. 
Nattis!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback