2007-10-06

Lördag

Idag har jag försökt att röja lite... Dammsög, tvättade och städade... Det gamla vanliga.
Chris kom och vi satt mest och pratade tills vi tog tag i oss och åkte iväg och hämtade Sofia hemma hos hennes kompis Nea. Vi gick runt och kollade på deras framsteg med deras hus som de håller på att renovera.
Det börjar ta sig... Riktigt fint!
Sedan bar det iväg till Toys are Us.
Barnen fick hundra kronor var av min kära mor... Jag fick ett brev.

Datan var den stora boven... När jag började med den så har mitt liv blivit sämre, jag skriker och gapar till människor som försöker hjälpa mig och sedan var hon rädd för att jag skulle mista barnen. (?)
Hon avslutade det vackra brevet med: Snälla sluta med datorn så kommer du att se hur mycket bättre liv du får. Jag vet att du klarar det!
Sen ville hon inte att jag skulle bli arg för brevet utan att jag skulle ta en lång promenad med barnen istället och hon hjälpte mig gärna på alla sätt, om hon kan.

Ja... vad säger man?
Jag kunde inte låta bli att skicka ett SMS till henne...
Jag tackade för brevet och sa att jag blev jätteglad över att hon ville hjälpa mej. Sen skrev jag att hon gärna kan ge mej 45 tusen kronor och avslutade det hela med Puss.

Hur som hellst så köpte Sara en Bratz med en miljon smådelar (Höll på att få ett frispel åt hur dom packar in dessa leksaker! Tejp, tejp, tejp - gummiband, ståltråd, tejp, klistermärken, sytråd!!) och Sofia köpte en sjöhäst av nått slag och en liten Pets.
Sedan svängde vi in på Gottland och köpte GOOODIIIS! Gott! :)
Nu kokar jag lite ris och Chris är och handlar grönsaker.
Barnen sitter och tittar på TV, leker med sina nya grejer och äter godis. Dom verkar väldigt nöjda. :)

Nä... Nu e det dax att äta...
Go kväll!

image476

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback