2007-06-08

Lördag

Fortfarande lite sjuk men inte så farligt som i går och förrgår.
Somnade rätt tidigt igår, trodde inte att jag skulle göra det med tanke på att jag i princip bara har sovit hela tiden de sista dagarna.
Var i Allum och handlade en precent till kusinbarnet Elsa. Idag ska hon ha 2 års kalas.
Sen köpte vi ju godis också förståss.... Det är ju lördag!

Mina förbaskade telefoner funkar inte... Fattar inte vad det e med dom. *arg*
Någon hade tryckt på tyst läge på dom så jag hörde inte att folk ringde till mej. Satt och tryckte hej vilt på alla knappar innan jag fattade hur jag skulle ta bort den ljudlösa spärren.
Efter det funkar dom inte alls. Det går att ringa till dom men inte att ringa ut. >:(
Jag har väl spärrat dom på nått sätt. Skitkul.

image444

Jaja... Till nått roligare...
Ikväll är det tjejkväll i Borås, det blir erotikparty hemma hos Jessika.
Ska bli sååå roligt!

http://www.serenita.nu/

Kan dock inte stanna länge eller dricka. Ska köra Chris och Moa till flyget imorgon. Dom ska till USA.
New York - The big apple... :)
Chris har värsta resfebern...

image445

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi åkte en snabbis hem till Sanna och firade Elsa i princip en halvtimme.
Sannas blogg:
http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman

Sen var jag tvungen att åka så att jag skulle hinna till erotikpartyt.
Jag kom dock som andra person, även fast jag var 10 minuter försenad.
Det var ett väldigt trevligt erotikparty. Härliga glada tjejer! Härlig stämning. :)
Mycket underkläder, oljor och lössnoppar. Hihi...

image447

Försäljaren... Hmm.. Har glömt vad hon hette... Sandra tror jag. :S
Jag hade nog annat i tankaren... ;)

image446

image448

image449

Vackra Jessica som vi var hos.

image450  image451

image452

Snoppar och oljor huller om buller.

image453

Gladast i stan?

Åkte vid halv tio. Vid det laget hade jag ingen röst kvar.
Ringde till Chris och frågade om han inte kunde sätta på lite tevatten åt mig när jag nästan var framme, och då kunde jag knappt få fram ett ljud.. Skitjobbigt.

Nu e det nanadax och Chris kan inte sova...
Han är jätteresesjuk. Jag skrattar åt han med min hesa wiskeyröst.
Då tycker han att jag e stygg.
Usch va trist att han ska va borta så länge... Nu kommer jag inte att få träffa honom på en hel vecka... :(
Ska gå och klappa honom lite så att han somnar.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha ha! Visst hade vi lite kul igår... tjejerna handlade trots allt för 5000spänn ihop ;-) Puss gumman

2007-09-09 @ 09:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback