2007-09-09

Söndag

Idag kan jag bara viska. Mina kära stämband har lagt av helt och hållet.
Är lite trött... Upp i ottan klockan fem för att lämna Mois och Chris.
Som tur är så har man stora barn, så jag kunde lämna dom i sina sängar och åka iväg.
När jag kom hem igen så sov dom fortfarande så sött.
Det var skönt att krypa ner i sin lilla säng och fortsätta sova.

Trött som en gris...
Jättejobbigt att inte kunna prata! (Vilket betyder ryta åt barnen) 
Har mest tvättat idag. Är inne på femte tvätten... Lånade Chris torkställ. Mycket praktisk.

Nu skickade jag ner Sara till Adam för hon var på och rev och slet i alla saker. Sen hällde hon ut en mugg med saft i sin säng! (Hur jävla många ggr har jag inte sagt att man inte får ta med sej mat eller dricka ut ur köket???)
Enerverande. Gjorde ett tappert försök till att gapa och skrika för jag blev så förbannad.
Det gick inget vidare...

Nu ska jag passa på att sova lite när hon är borta...
Gonatt.

image454


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback