2008-04-11

Fredag

Då har man internet nu då, men det funkar bara temporärt... sen ska jag få nån jävla kod på måndag eller tisdag så att det ska funka på riktigt. Telefonen o tv:n funkar fortfarande inte.
Hur mycket har dom inte strulat, kära Bredbandsbolaget!??
Börjar bli tröttsamt....


Fan va segt på jobbet idag...
Gött att jag kunde gå lite tidigare. Jag är verkligen helt skittrött.

Jahapp... Gaddning imorron igen. Det ska bli spännande. :)
Chris är i London med sin kompis. Han ringde precis och var jättetrött. Dom åkte tidigt i morse. Att resa tar på krafterna också, även om man bara sitter i ett flygplan.

Så här ser det ut hemma hos mej för tillfället:
Välkomna och hälsa på. :)

image661

image662

Allt det bruna ska så småningom bli vitt.. Håller på att måla för fullt.

image663

image664

image665

image666

Sovrummet saknade garderober så vi fick bygga eget. Ikea är bra. :)

image667

Barnens rum får jag fota någon annan gång... Just nu sover dom och det är mörkt där. :)

Gonatt!
Nu måste jag sova... Är helt slutkörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback