2008-04-12

Lördag

Idag har jag hunnit med en hel del!
Barnen väckte mej klockan sju! Gäsp.
Vid halv tio slängde jag ner dom till Adam och Maria och gav mej av mot lilla Ulricehamn.
Var hos Jimmy nästan en halvtimme innan jag hade tid, men jag svängde in på en mack o köpte lite cola och en tidning. Sen irrade jag runt en stund i denna enorma stad innan jag hittade till honom. Förra gången var det inga problem alls... konstigt.
Det blev ett ankare med en grön stjärna på och så fyllde han i dom gamla tatueringarna. Gjorde om några lite grann...

image668

image669

Glad.

Chris har inte ringt idag... Han SMS:ade på dagen. Dom skulle på nått krigsmuseum. :) Dagens höjdpunkt skrev han! Hahah. Okeeeej...

Efter att jag hade hämtat barnen från Adam ville Sofia ner till sin kompis Anna.
Jag lagade lite mat och efter att vi ätit körde jag ner henne till hennes kompis och då passade jag på att ta med mej Sara till Allum och handla. Det funkar INTE att ha med dom båda två... Lättare att hålla sjå på en...
Jag shoppade lite på HM.
Sara var till stor hjälp. :) Hon var jätteduktig och så  tyckte hon att jag skulle prova en skitful kjol men jag sa att den var för kort och att man såg trosorna om man tog på sej den. Då gick hon med på att lägga tillbax den. :D
Jag köpte en topp och ett par röda, vida byxor och en prickig rockabilly klänning. Jättefint!
Sara fick ett gosedjur, en katt från Ica för att hon hade varit en sådan god samarit. :)
Sen köpte vi lite mjölk och åkte hem.

På kvällen när jag hämtade Sofia var hon helt slut.
Hon grät för ingenting och hela världen var det fel på.
Barnen fick följa med mej upp på vinden och leta efter en mikrofon innan dom åkte i säng.
Sofia deckade fortare än fortast och jag slog in mikrofonen i ett fint litet paket.
Den ska Jussis son Mika få imorgon för han har fyllt år och vill ha en mick.
Våran är helt oanvänd och har legat i sin låda i flera år utan att någon nånsin har använt den... Waist.
Tänkte att jag skulle lagt lite pengar i ett kuvert till honom först, men det passade ju ännu bättre att han vill ha en mick då, när våran bara låg i sin låda...

Gonatt på er allihop, kanske idé att gå o lägga sej lite tidigare idag... Man blir ju väckt vid sju här... :)
Baaaj.


Kommentarer
Postat av: heidi

yeeeey! vilken fiiiiin tattoo!! :D du är så fin. haha jag garvade högt när jag läste det där om när sara hjälpte dig att shoppa, haha, det var asroligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback