2008-04-24

Torsdag

Har försökt att blogga här nu några gånger men det funkar inte...
Testing testing...
Dom flyttar bloggen någonstans och det verkar som att det påverkar till att man inte kan publicera några inlägg...

Jahapp... det verkade fungera... Kanske är det bilderna som krånglar?
Testing testing... Nu ska jag infoga en bild....

image671

Men se... det fungerade också!
Fantastiskt...

Bröllop i mina tankar med andra ord...
Jag har vunnit massor med auktioner på Tradera. Det e så kuuul!
Idag hämtade jag två paket på posten och ett hade kommit i brevlådan.
Svarta byxor till Chris och en kostym i brunt som var alldeles för litet... Hade inte kollat ordentligt på storlekarna... Shame on me.. men kanske kan någon av våra vänner ha den... Vi får se.
Roligaste paketet var min underkjol och skor från Ellos.
Underkjolen var ganska stor... måste nog sy om den lite...

image672

Jag beställde två par skor från Ellos och det ena paret kom i fel färg...
Jag beställde en vit men fick en gråmetallic...

    image674           image673

image675

Den andra skon är en sandalett. Få se vilken sko jag ska välja...

Imorgon är det fredag igen... Var tar dagarna vägen??
Helt otroligt.
Till helgen har vi lovat barnen att åka och bada med dom...
Imorgon ska jag till min arbetskamrat på erotikparty.
Vi ska nog dricka lite vin också... :) Ska bli trevligt.

Nästa helg är det inflyttningsfest...
Välkomna allihop!
Jag hoppas att vi hinner färdigt med all stohej tills dess... Vi har fortfarande inga tavlor eller gardiner uppsatta.
Chris håller på att fixar för fullt nere i Moas rum.
Det blev jättefint med nya tapeter och annan färg på väggarna!
Hon valde beige och en fondvägg med blommor på. Den tapeten går också i beige och guld och vitt.
Hon vill ha ett Marie Antoinette rum. :)

image678

Nu är det dags att sova... Skulle gjort det för en timme sedan egentligen men så hamnade jag här...
Gomnatt!

image679

Hoppas jag får mer paket imorron! :)    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback