2008-08-03

Söndag

Alttså... Jag är så jävla trött (okej... och bakis) så ni fattar inte men jag förstår att det är många som är nyfikna på hur bröllopet blev och hur vi såg ut osv...
Jag har tyvärr inga kort än... mer än tre som vi tog med mobilen när vi var på väg till kyrkan.
Jag ska lägga ut dom här nedan och så ska jag skriva mer när jag har vilat, fått alla korten från fotografen och är mer klar i knoppen.

Tack alla som var med. Helt fantastiskt att alla hade engagerat sig så och att det var så många som ville komma (90 personer) och för alla fantastiska presenter! Vi är överväldigade och så tacksamma och lyckliga!

TACK

We love you! :)

// Katti och Chris



Min make...



Snyggobild



Efter festen... Chris är helt slut. Och jag var full... kunde tydligen inte hålla mobilen still. Bara lite suddig bild.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback