2008-08-11

Söndag

Shit... vilken dag.
Har fått utbildning hela dagen på Avenyn 10, ovanför Hard Rock Café.
Är helt slut i huvvet... men det var bra. Efteråt när jag kom hem hade jag så ont i axlarna och ryggen. Det blev nästan för mycket med alla människor, massa information, nya intryck och känslor.
Men det är kul... en helt ny värld öppnar sej... Jättespännande.
Utvecklande.



Johanna får sin stjärna för förra kvartalet - en rubin denna gång. Alla som jobbar som konsulter har olika broscher/pins beroende på var dom är i sin karriär.



Här får vi en gåva och lite uppmärksamhet för att vi var där och för att vi var nya. Det var trevligt. :)


Snodde denna bilden av Johanna, för den blev ju riktigt bra.
Här är vi på terassen, tar en liten bensträckare.

--------------------------------------

Igår var vi på fin restaurang i stan och åt...
Jag var helt malplacerad där. Kände mej som en fisk på torr land.
Vi fick presentkort där i bröllopspresent av min allra käraste vän Cecilia. Thanx.


Chris utanför.


Jag äter nått specialbröd som hade nån fin förklaring som jag glömde lika snabbt...


Jag fick en speciell pall att lägga väskan på.

Det mest minnesvärda därifrån var väl notan såklart men den ska vi inte tala om här... så då får det bli att det kom fram två servitörer med våran mat. Dom tittade på varandra och nickade, därefter la dom ner våra talrikar exakt samtidigt. :D
Vinet var galet gott, men det kostade ju också hundra spänn för en ynka skvätt!
Även om vi kände oss jättedumma och som två bonnläppar så var det en jättekul upplevelse. :)
Utveckling... igen. ;)
-----------------------------

Nu är jag riktigt trött...
Behöver sova big time... Mina kära barn hade kommit hem när jag kom från utbildningen. Det var så roligt att se dom. Jag testade mina foundations på mina barn för att lära mej se vad dom hade för hudton.
Det var intressant för jag har alltid tyckt att Sara och Sofia har samma ton men det hade dom inte. Sofia är lite mer gul i sin ton och Sara är som jag lite mer... som vi säger: olivfärgad - vilket egentligen betyder grön! :D
Det var lite kul...
Sofia tyckte det var jättecoolt och frågade: "Vad mycket grejer... har du typ som öppnat en affär??" Ja, det har jag väl kan man säga ... svarade jag för vad säger man till en tio åring? -Nej lilla Sofia, jag är hudvårdskonsult... :D
Jag tappade en hudvårdsklass-spegel i golvet också. :( Den gick i kras...
Vad betyder det här? Att jag får sju års olycka och att det inte alls är nån bra idé att börja som konsult? Ett ont omen??
Hope not... ;)
Företaget startades på en fredag den trettonde så jag tror bara att detta är ett gott tecken... ;D

Är med i facebook igen. Har satt ut lite bilder på bröllopet, men jag ska lägga ut mer när jag har tid... och ork. Det tar ju lite tid och engagemang det där.
Leta upp mej där... Nu heter jag som sagt nått annat och inte det jag gjorde innan. :)


Dax o krypa ner i sängen...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Om de fick er att känna sig dumma och som två bondläppar så var det inte en bra restaurang tycker jag. Då får vi gå på restaurang Viktor när ni kommer till Umeå för där är det inte så. Eller så beror det på att vi alla är bondläppar här uppe ; )

2008-08-11 @ 08:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback