2008-08-14

Torsdag

Nu börjar snart den här veckan ta slut...  och det innebär att min semester också börjar att ta slut snart... Inte så roligt.
Jag vill INTE tillbaka till jobbet...
Jag vill vara hemma och ha semester hela livet. :D
Tjuvstartar med en liten minihudvårdsklass på söndag. Min första hudvårdsklass skulle jag ha på onsdag men det finns många som är intresserade av att komma så jag bokade in en på söndag efter att barnen har åkt till sin pappa.

Idag har inte hänt så mycket... Jag har mest suttit framför datorn, lite städnig, tagit hand om barnen och lagat mat.
Chris var väldigt trött på att vara hemma idag så han och Moa tog en promenad här i Furulund och kom hem med en kamera full med massa fina bilder.



Den här bilden har Moa tagit.







Dom e duktiga fotografer båda två.
Kul.

Teas och Lollos mamma kom hit på lite kaffe på kvällen. Tea är Saras bästis och Lollo är Sofias bästis. Vi satt och tjötade lite. Hon är väldigt trevlig. :)



Idag hade jeans från Ellos
och topp som är jättegammal från HM och kofta som jag fick av mamma.
Chris hade lite fel objektiv på så det gick bara att få närbilder. :)

Ha en trevlig natt.
Nu ska jag hoppa in i duschen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback