2008-08-26

Tisdag

Idag är jag lite off... Har väl sovit för lite helt enkelt...
När Chris kom hem efter fem gick jag och la mej. Sedan sov jag i några timmar.
På jobbet gick det bra idag, även om jag var trött...

Klockan ett var det möte för oss som är fackliga representanter tillsammans med chefer mm angående individuella löner...
Jahapp. Vad ska jag säga om det det då?
Ja, det lät ju bra, men jag ska nog inte vara facklig repressentant mer... Kan man vara mer oangagerad angående det än vad jag är just nu? Jag har lagt mitt fokus på någonting annat. Och då menar jag mitt jobb som hudvårdskonsult, även om det bara är en hobby just nu... Det är klart att man känner mer angagemang för någonting där man får uppskattning och positiv feedback. Det säger väl sig själv?
Jag kommer aldrig att gå ur facket men de här frågorna intresserar inte mej längre...
Vi pratade om prestation i jobbet.. hur man som arbetsgivare bedömmer en och arbetstagare bedömmer sig själv.

En gång var jag väldigt angagerad...
Det är jag inte längre. Mer säger jag inte sedan.
Jobbet är ett jobb... Mitt liv kretsar inte runt det. Idag går jag dit för att få pengar. Sen stannar det där... Jag tycker så mycket om att jobba med barn... Men jag tycker så lite om allt runt om kring när man jobbar med barn...

Vid åtta ringde min bästa vän Cecilia mej. Det var trevligt. :)
Vi pratar sällan i telefon... hon läser ofta min blogg och då känns det som att man har så lite att prata om. Hon vet ju allt redan... :) Det dumma är att jag inte vet nått  om hennes liv...

Nu ska jag gå och måla naglarna.
Gonatt på er allihop.

// Katti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback