2008-08-31

Söndag

Hej.

Idag är jag jättebakis...
Blev bjuden på lite mat hemma hos Frida och sen drack vi massa vin och proppade i oss massa snacks.
Jag blev verkligen jättefull... Hjälp.
Kanske för att jag inte hade ätit ordentligt på dagen och sovit dåligt?
Hoppas att jag inte sa nått knasigt till Frida så hon tog illa upp... Jag kan ju vara lite burdust finne ibland... :S
Sorry Frida isåfall!
Love u! :)
Tack för igår...!

Frida och hennes ex har tre katter som bor hos exet. Men en av katterna har blivit lite sjuk och den får bo hos Frida nu. Eftersom den aldrig har varit i den lägenheten som Frida bor i var den väldigt rädd och blyg.
Den gömde sej bakom en resesäng i hallen och låg där och tryckte. Men när jag blev lite på lyret ville jag ut och feströka och då tyckte väl katten att vi rände alldeles för färligt mycket i hallen och när vi kom tillbaka hade den gömt sig under sängen istället.
Vi lockade fram den och den var så himla söt! Verkligen jättego.







Tillslut var katten riktigt nöjd och glad och låg och sällskapade med oss i dörröppningen.

Efter ytterligare massa glas vin kom Peter från sitt jobb. Han jobbar alldeles för mycket!
 Sedan kom även Chris och hämtade mej och det var i rättan tid för jag hade inte kunnat få i en droppe till endå...




Frida


Ett fyllo med hennes make










Miauu...

Idag blir det lite hudvårdskonsultation till min vän Marita.
Hon äter ju som sagt mediciner som gör att hon får inflamationer. Inte så kul. Vill verkligen hitta något för henne så att det blir bättre...
Nu ska jag gå och hämta lite kaffe och lägga mej och jäsa i sängen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback