Kväll...

Är fortfarande trött... men det e lite bättre iallafall...
Chris gjorde asgod middag och jag åt som en häst. Gud så gott!
Vid halv sex hämtade jag Marita och så åkte vi hem till Johanna för att hitta nått som passar hennes känsliga hud.
Vi hittade något som vi ska prova ett tag och så får vi se om det fungerar för Maritas hud i längden.




Marita vill inte vara med på bild osminkad så hon fick bli fotograferad bakifrån. :)

Jag provade lite olika läppstift för jag e ju en 50 talstjej och vill ha rött läppstift. Det läppstiftet som jag fick med i mitt starterkitet när jag började är fint men inte riktigt min färg.
Jag hittade ett som jag fick med mej hem men tyvärr var läppennorna slut i hennes lager och det var synd för det var skitsnyggt och knallrött. 
Vår make up är helt galet bra. Jag blev väldigt överraskad när jag började använda det för det sitter hela dagen och läppstifterna kletar inte. Maskaran är också jättebra och det märks ju också när jag har hudklasser... Om jag inte säljer nått så vill någon ha maskaran iallafall.

Efter att vi var färdiga och jag kört hem Marita så åkte jag ner till Adam och Maria.
Chris var där och hade precis lämnat barnen.
Maria hade varit i Ullared och handlat massa kläder till barnen.


Sara spanar in sina nya kläder.


Adam får prova Saras nys trosor.

Vi fick lite kaffe och Maria var lite intresserad av att få en hudvårdsklass. :)
Hon skulle maila mej när det passade för henne.
Det var roligt.

Sen åkte till Allum och köpte lite godis och sen åkte vi hem.
Nu e det snart dax för sängen... Imorron är det måndags utbildning.
Det är jättekul.
Sen är det bara några dagar kvar till seminariumet... Yes!


Kommentarer
Postat av: Christer Bister

Du verkar ganska trött även nu. Jag längtar efter dagens inlägg. Fixa det nu frugan. Love You.



/C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback