2008-12-02

Tisdag

December redan juh...
Helt crazy. Vart tog det här året vägen?? Var det inte jul nyss?

Idag är jag trött...
Håller på att ringa runt till kunder och ser så att de är nöjda med sina produkter. 
Vi har nöjdhetsgaranti. Om inte produkterna fungerar så får du lämna tillbaka dom och få andra helt nya som fungerar bättre. Allt ska vara skräddarsytt för just din hudtyp. Och nej det går inte på min ekonomi. Jag lämnar tillbaka den öppnade produkten till företaget och får tillbaka en ny som jag sedan kan sälja till någon annan.
Fiffigt så in i bomben...

Nu är jag uppe i nästan hundra tusen i försäljning. På fyra månader. Hälften är då mitt. Tack.
Fan va hon skryter tänker väl någon stackare någonstans som råkar läsa detta. Men det är inte alls därför jag skriver det här.
För du kan få det med.
Varså god. Vill du ha det så kan jag ge dej det.

Ensamt.
Chris min fina gubbe är i Sthm.
Längtar
Kom hem!
I love you.
:)


Hallå?? Hur går det med dina produkter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback