2008-12-21

Söndag

Crazy... Nu e det bara tre dagar kvar!

Jag e sjuk... igen.  Jag e förkyld och har feber.

Inte så lägligt... min pedantiska morsa kommer i övermorgon och jag har inte hadlat några klappar än. Pappa kommer då också...
Förra veckan gick åt att ta hand om min sjuka familj så då var det inte så mycket läge att handla eller städa.
Nu har Chris dock varit duktig och städat fint över allt. Tur jag har honom... :)

Jag har slått in massa hudvårdsprodukter... enklast så.. men en hel del annat ska köpas också. Kan ju inte ge bort BARA mina egna produkter...
Får försöka att klämma in det imorgon om jag orkar eller så blir det dagen innan... alltid i sista minuten.

Idag klädde Chris och Sara granen.
Det var roligt att se dom. :)
Jag låg och ojade mej i soffan under ett täcke och tittade på. Men jag tog några kort iallafall.












Jag - vackrare än någonsin. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback