Julafton...

Torsdag


Julmiddagen åtnjöts med svärmor och svärfar, Chris bror och hans familj, mamma pappa, barnen och kära maken Chris.


Massa gott blev det. Dock inte dom finska lådorna som är en tradition på jul i Finlans. Blä.


Så här gott är det...




Granen var grann och under den fanns massa klappar som lockade men först var det Kalle Anka i vanlig ordning...


...Men sedan blev det äntligen klappöppning!






Bror och syster


En av mina presenter.
Läppstiftsetui.

Jag fick också ett par fina tofflor av Chris. Jag fryser jämt!
Jag fick parfym. Sen fick jag 500 euro av pappa och Saras spargris med några kronor i. :)
Ett par fina tingeling-örhängen fick jag med. :)

GOD FORTSÄTTNING!
Love K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback