2008-12-26

Fredag

Då var det fredag och affärerna öppnades med reor! Jeej.
Jag och mamma åkte ner till Allum och handlade. Med hennes visakort. Bra va?
Allra bästa sättet att handla på... Jag lovar.
Innan jul skickade hon fem tusen till mitt konto för att vi skulle köpa en bärbar dator till henne och installera programmen färdiga på den så att hon bara kan ta den med sig hem - färdig och klar.
Nej, hon är INTE grym på datorer.


Far är rar, han lär mor

Vi hittade en för sex och det tyckte vi var okej för en tusing kan vi ju lägga till... det e ju endå jul.
Men hon skulle promt betala tillbaka det och då passade det väl bra idag då när det är rea och allt?
Jag köpte en skjorta med stora ärmar. Den var jättefin. Sedan köpte jag två jackor och en tröja.
Eftersom mamma var med så gick vi in på Casells. Där har jag aldrig satt min fot förut för det är inte riktigt min typ av affär.
Där hittade jag en fantastiskt fin kjol och kavaj som hörde ihop. :) Nöjd.
Mamma handlade massa stickade tröjor. "Jag bor i Lappland - där måste man ha varma kläder".
Sedan handlade vi en mus till hennes nya dator och en datorväska så hon kan bära hem den.
Det var riktigt kul att handla. :)

Sen gick vi till Ica och handlade mat.
För dom som inte vet så är jag inte det största fanet av julmaten... fattar inte grejen...
Idag fick jag äntligen kyckling! Gott. :)
Mamma tyckte att jag åt hela tiden... Okej? Gör jag?
Jag har bildbevis på sanningen:


Well... it´s not me...

Och så gick resten av kvällen åt till att slappa i sängen och zappa på tv:n, sitta framför datorn och dricka kaffe...
Jag är jättetrött...


Att kika på vad jag ska beställa nästa gång bl.a är kul...


Se upp alla kylskåpstjuvar... annars får ni snart använda korsett... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback