2008-02-08

Fredag

Yeeee! Äntligen... Denna veckan ville inte ta slut... men det gjorde den endå till slut! Jippiii.
Idag var jag bra trött på jobbet. Fy.

Nu har jag skickat iväg ett mail till Jimmy tatuerare att jag inte vill göra en koi. Jag ska göra lite annat istället.
Barnens namn och stjärnor bland annat.
Den 8:e mars har jag tid hos honom igen. Ska bli så kuuul!

Snart är det dax att flytta också...
Ska bli roligt men jobbigt... :S Känns sådär kul att packa. Gjorde jag inte det nyss??
Faktiskt så gjorde jag det... för 1½ år sedan...

Denna helgen har vi barnen.
Imorgon kommer kanske min arbetskamrat Anne hit så ska vi åka iväg till Chilli i Backaplan och kolla på lite möbler. Hon vill ha en ny sänggalvel. 
Annars ska vi nog inte göra någonting speciellt. Slappa låter bra... ;)

image641

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback