2008-02-20

Onsdag

Idag började dagen trevligt. :) Jag gick in till Fia väckte henne och sa att hon skulle komma och packa en påse med badkläder eftersom de ska iväg och bada med klassen idag.
"Det har jag redan gjort" sa hon... "Jag har tagit lite ansvar". :D Gulligt.

Men sedan vände det roliga till nått mindre roligt...
När jag kom ner till bilen med barnen så ser jag att dom har varit inne i min bil... IGEN.
Jävla knullbajsungar! Hatar det här området! Kunde dom inte vänta en o en halv vecka så hade jag inte haft bilen stående där mer???
Det fanns absolut INGENTING att ta. Dom hade rotat egenom handsfacket och tagit massa gamla brända, repiga CD skivor. Krossad ruta och stökig bil för ingenting.
Började jobbet klockan 9 så jag hade en timme på mej efter att jag lämnat barnen på skolan med att ringa polisen och försäkringsbolaget och min bilmekaniker. Skitkul.
Hade faktiskt hellre suttit vid datorn och druckit en kopp kaffe... Nehe??? Det trodde ni inte va???
750 gick kalaset på. Skitkul att lägga ut just nu när vi ska flytta...

image644


Kommentarer
Postat av: heidi

MEN ÅH! jävla idioter. man tänker ju att det vore smartare att bryta sig in i bilar i nåt fancy område, typ örgryte eller nåt.
stackars dej. D:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback