2008-01-11

Fredag

Koma idag... Jesus.
Var tvungen att sova på min rast för jag var så himla trött!
Efter jobbet städade jag och Chris och sedan åkte han iväg för att säga hejdå till hans kompis Jonas som ska till Växjö och läsa till polis. Därefter skulle han hämta sin dotter.
Jag och Sara gick ner till Soili och hälsade på henne och hennes syster Sari med familj som var där och hälsade på.
Vid åtta var vi hemma igen och då var Chris redan här med Moa. Jag lagade lite mat och nu sitter dom och äter. Jag åt lite hos Soili så jag är inte hungrig...

Några bilder från Chris läg.het:

image588

image589

image590

image591

Imorron är det dax för tattueringar!! Åååå va spännande! :D

image592

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lägenheten ser snygg och fräsch ut!!! Hoppas allt jobb drar in maaaaassa pengar! Jättefin, verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback