2008-01-16

Onsdag

Idag arbetade jag med två vikarier och en praktikant. Och så hade jag tre inskolningar.
Vad ska man säga...? Intressant...
Eller ja... Snarare helt galet jobbigt.
Imorron blir det samma visa. Båda mina kollegor är sjuka i magen. Oj oj...

Fick en kommentar i min blogg av kusin Sanna: "Hur gick det med anställningsinterjuvn då?" och då kom jag på att jag faktiskt inte skrev nått om det...

Det gick bra. Men jag är ambivalent. Jag vet inte vad jag vill göra.... Vill jag verkligen ha det där jobbet? Ja det vill jag... men jag vill stanna kvar där jag är nu oxå.
Om jag får det där jobbet så är det en stor utmaning. Det är en helt nyöppnad förskola och de ska jobba med Reggio Emilia pedagogik vilket är intressant.
Samtidigt är det rätt långt ifrån. Här jag är nu är det nära och här vet jag att jag tycker om mina kollegor.
Om barnen blir sjuka är dom nära där jag är nu och jag har en stor flytt framför mej...
Men i Guldheden arbetar min kompis Jessika och henne tycker jag oxå om och det är bara en avdelning vilket är skönt. Ju fler människor som är inblandade desto längre tid tar alla beslut att ta och desto mer olika viljor finns.
Hjälp mej någon.
Dom skulle höra av sig i slutet av denna vecka eller i början av nästa.

Idag kommer INGENTING på tv. Fasen va trist.
Håller på och laddar ner massa avsnitt av Miami Ink, men det tar vääääldigt lång tid.

Tatueringarna kliar som attan. Jesus! Håller på att krevera.
Ge mej en rotborste. Svårt att låta bli att klia... Hjälp.

Usch... Nu är jag trött... Gäsp.
image626

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag drömde att du fick jobbet, med 24 000 kr i ingångslön. *skratt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback