2008-01-22

Tisdag

Tisdag... eller egentligen är det onsdag för klockan är över tolv.
På torsdag kommer Chris hem. Det är tråkigt utan honom... :(

Tatueringarna läker fint... :) Kliar inte längre så förbannat. Bara ibland.
Har streckkollat på Miami Ink i flera dagar. Två tre program om dagen... eller kvällen när barnen har somnat.
Det är så kuuul. Upptäckte att det finns program som heter LA ink också. Kat Von D har flyttat till LA och öppnat eget och det finns också som program. Hämtade hem elva avsnitt av det med. Har inte hunnit kolla på det än dock... Ska bli kul och se det sen. :)

image628

image627

Happ... jag har drabbats av det som alla verkar drabbas av när dom gör en tatuering...
Man vill göra fler och fler...
Fick ett mail av min tatuerare Jimmy. Han håller på att skissa en koifisk till mej och tyckte att vi skulle ta och träffas igen om några helger och gadda mej igen...
Och det tyckte jag lät jättekul såklart... :D
Hjälp mej. Vilken är snyggast? Lämna ett inlägg vetja´... ;)

1. image629  2. image630

3. image631     4. image632

5. image633


Jobbet som jag sökte och var på interjuv på har jag inte hört av. Dom skulle höra av sej i början av denna vecka... När tar början av veckan slut? Imorgon?
Jaja... Min kära kusin Sanna hade iallafall drömt att jag fick jobbet med en ingångslön på 24000 (!) Hahah!
Perfekt... ;)


Ooops! Need to sleep. Klockan blev visst mycket...
Nattis!

Pöss. // K

image634

Hahaha! Snygg... ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

VARFÖR i hela världen vill du ha en FISK på kroppen?

Postat av: Minä

Nummer ett och tre är snyggast tycker jag.

2008-01-27 @ 13:30:03
URL: http://marielssida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback