2008-01-31

Torsdag

Sista dagen på den här månaden och det innebär att det är mindre än en månad kvar tills vi flyttar. Jippiii!
Fan va jag e trött på den här bajslägenheten... :( Usch.
Den är trist och den e tråkig och den är gammal... och stökig.
Det sistnämnda är dock mitt egna fel men jag orkar inte städa pga. de tre första beskrivningarna av denna ljuvliga lägenhet.

Jag har varit hemma sedan tisdags...
Fick nog influensa. Idag är första dagen då jag orkar göra annat än att ligga i min säng.
Satte i en tvätt i tvättmaskinen och blev helt död.
Men sen var jag endå tvungen att tvinga med min gubbe till affären så jag kunde hämta ut ett paket som mamma hade skickat till barnen.
Dom fick massa fina kläder. :)
När vi kom hem var jag helt yr och utslagen...  Kunde knappt röra mej, kändes som jag skulle svimma.
Jättekul... :( Aptrist att va sjuk. Blä.
Nu har min kära gubbe somnat som vanligt... Han bara sover och sover.
Mobbar honom om det varje dag och han blir lika sur varje gång. :D

Jag kanske ska gå och hänga upp tvätten... för jag gillar verkligen känslan av att svimma... :D
...Nä, det e snarare den envisa finnen i mej som vägrar att ge vika! Grrrr.

image638

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback