2008-07-07

Måndag

Jag är helt blä trött varje dag... :( Inte kul. Orkar inte nån ting... mer än slöa, dricka kaffe, äta, smaska godis.
Kom på att det var ett heltidsjobb att fotografera sin outfit varje dag. Just nu orkar jag oftast bara dra på mej ett par jeans och en fluffig tröja, känner mej inte så inspererad.

Idag arbetade jag på sommaröppet.
Det var ju sådär kul... Först och främst så var jag himla trött men det var bara mitt egna fel för jag skulle bara se ett avsnitt till och ett till och ett till, av Projekt Runway som jag hade på datorn... Gick och la mej två. Somnade tre eller nått för det var så varm!!



Det började dock rätt bra endå. Barnen var trevliga, såsom personalen som jag fick jobba med. 
Några av barnen kom inte men sen kom det en kille vid tio som var helt för j-lig! Han var så tyken och arg hela tiden och svor och knuffades på dom andra barnen och betedde sej helt galet hela tiden. Man kunde inte säga NÅNTING till honom utan att han svara upp på en: "Ja, vad tror du egentligen!?? Hur vet du vad du ska göra om du aldrig har jobbat här innan!?? Gå härifrån, du får inte se på TV:n"
Innan lunch tänkte vi att det här kan ju inte vara sant och gick för att ringa efter grabbens föräldrar.
Det fanns inga nummer till någon förälder och det visade sig att den här killen egentligen inte skulle vara med på listan alls och hade tillkommit senare. Någon hade godkänt det utan att veta att han har svår ADHD och har asistent i vanliga fall. Helt sjukt!
Vi visste ingenting om detta, ingen har fått reda på nånting och därav har vi inte kunnat bemöta den här killen på rätt sätt från början. Vi ska inte behöva ta emot ett sådant barn utan en extra personal och tänk bara på honom som slungas in i en miljö med helt främmande personal och nya barn! Jätte bra för ett barn med ett sådant handikapp! *arg*
Två veckor ska man vara där nu... Känns sådär inspererande efter idag. :(

När jag kom hem hade jag inte så mycket energi kvar.
Min undebara blivande man åkte ner och handlade godis till mej.. :) *lite gladare*
Sedan låg vi i sängen och pratade och myste och kollade på resten av avsnitten på Project Runway.

Nu är det inte många dar kvar till bröllopet... Inte ens en månad.

BRÖLLOPSNYTT...

Min klänning har inte kommit ännu...
Trodde att det skulle ligga en avi i min brevlåda idag för enligt sömmerskans blogg så hade hon fixat allt hon skulle göra innan hon åkte på nått event...
Vad gör jag om jag inte får nån klänning??
Sist sa hon att hon hade skickat en klänning och att den hade kommit bort i posten...? Vad är odsen att TVÅ klänningar kommer bort i posten???


Jag den 2 augusti...

På onsdag har vi planerat att åka in och lämna lite förslag på tårta.
Vi hade räknat på en tårta för ca 50 personer men nu blir vi MINST 20 personer mer så det får bli en större tårta helt enkelt.

Jag har inte heller lämnat in några bilder på brudbukett till blomsterbutiken, bara beställt den och förklarat hur jag vill att den ska se ut. Det kanske vi hinner med på onsdag också eller om jag gör det på min rast imorgon kanske...

Nu tänkte jag gå och lägga mej och sova ända till nio. Jag börjar jobba halv tio... till 18.00...
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback