2008-07-09

Onsdag

Idag var vi och lämnade in bilder på brudbuketten. Vi har redan gjort en beställning för länge sedan men det här var mer för att förtydliga hur vi vill att den ska se ut i formen.



Sedan åkte vi till stan för att lämna in bilder på tårtan som vi också gjort en beställning på men som behöver ha mer tydliga bilder och förslag. Tyvärr hade dom semesterstängt och öppnar imorgon!
Vi får åka dit imorron igen...

Sedan åkte vi för att äta på en japansk restaurang men den var nerlagd! Så då åkte vi till en annan men när vi kom dit och ställde oss utanför så kände vi att vi inte alls ville äta där.
Så då fick vi ett infall att gå på bio på Bergakungen och se Sex and the city och äta på den restaurangen där men det fanns bara en biljett kvar... :(
Vi tog lilla bilen till Biopaltset men där var det också bara en plats kvar...
Det slutade med att åkte hem och skulle på Ica och handla kyckling men vi gick runt lite i affärer istället eftersom det var rea överallt. På Gina Tricot blev jag alldeles yr och illamående så vi hamnade på Max istället för jag behövde bara käk på en gång! Jag hade inte ätit mellanmål heller vid tre på jobbet.
När vi hade ätit färdigt gick jag tillbaka till Gina och provade lite kläder som jag hade kollat på innan men när jag provade dom såg jag ut som en uppstoppad korv.
Jag får helt galet stor mage innan jag ska ha mens. Jag går lixom upp en eller två storlekar.
Helt hemskt... Jag kommer inte i mina kläder. Skönt att det är nu och inte sedan när jag ska gifta mej.
Hur snyggt hade det varit då och gifta sej med värsta ballongmagen...



Den här gången har varit hemsk! Jag har haft PMS i en och en halv vecka. Jättejobbigt. :(
Ont i brösten, magen, skittrött, uppsvullen...
(Nej jag e inte gravid... har testat)

-----------

Det ordnade sig på sommar öppet med den där killen iallafall.
Han fick inte komma för hur ska det fungera att ha ett sådant barn där? Det är inte rätt mot någon. Varken oss, honom själv eller dom andra barnen.
Idag var det en rätt bra dag med övriga barngruppen.
Dom börjar finna sej med oss personal och varandra. Alla är ju nya för alla.
Det var rätt lugnt... inte för mycket stoj och stim. Lite tråkigt regningt väder bara på dagen...
Vid ett tillfälle öppnade sig himlen och det öste ner som en dusch. Men nu på kvällen har det varit bra.
Imorgon börjar jag tidigt och fåtr gå hem redan klockan ett. Så skönt. Då ska det också bli bra väder har jag hört... :)

Nu ska jag gå och drick nått... jättetörstig.
Nattis




Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken otur ni hade :/

Skulle oxå vilja gå och kolla in rea men just nu är jag pms-jobbig så att vara ute bland folk är ingen bra idé ;)



Hoppas du har en underbar dag!



Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback