2008-07-17

Torsdag

Jag har inte varit nervös över bröllopet alls faktiskt och jag kan inte säga att jag känner mej nervös nu heller men jag börjar känna stress för att få allting fixat.
Helt plötsligt är det bara två veckor kvar nu... Helt galet. Var tog veckorna vägen?
Veckorna bara försvann... Hoppade vi över nån eller???



Det som återstår att göra nu är:

 - hämta dom färdig polerade ringarna - idag. Dom ringde nyss och sa att dom var klara.
- att bränna ner all musik som finns på datorn på skivor
- träffa prästen 24:e
- träffa kantorn 25:e
- öva på bröllopsvalsen. Fan vi kan inte alls... :S
- köpa ett vitt skärp till Chris
- köpa en bollero till mej eller kortärmad kavaj
- inhandla mat och dryck
- dekoration av lokal

-----------------------------------------------------

Idag var vi i Slottskogen med barnen.
Det var jobbigt. Barnen var högt och lågt och dom bråkade och lyssnade inte. Det var inte så roligt.
Är jättetrött nu.



Lekparken i Slottskogen

 

Mina sommarkollegor: Angelica och Johanna som arbetar som hudvårdskonsult.



Lanja

Imorgon är sista dagen och jag slutar ett! Sedan har jag semester! Jeeej! Kommer att sakna dom trevliga sommarkollegorna. Jättekul att jobba med dom. :)
Nu ska jag ringa min gubbelubbe och stämma dejt på Allum så att vi kan hämta ringarna som är färdigpolerade.
Sen ska jag nog koka mej lite kaffe... Är rätt slutkörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback