2008-07-18

Fredag

Nu har jag också semester! Äntligen. 4 låååånga (det måste dom vara) veckor har jag framför mej nu.
Jippi...
Här ska slappas och... eller inte... Massa stress inför bröllopet iof sig...

Slutade för en halvtimme sedan och det var skönt. Är ganska trött.
Annars var det rätt lite barn idag, men många konflikter endå.
När Chris kommer hem ska vi åka till stan och leta efter bollero eller jacket.
Hoppas vi hittar någon så att jag slipper den stressen iallafall.
Tänkte att jag skulle ta och åka förbi frisören också och fråga om alltng är ordnat och om det är någonting jag behöver tänka på innan jag kommer dit på den stora dagen.
Torsdag innan bröllopet den 31:a ska jag göra nagelförlängning hos min nagelskulptör som jag alltid gått till om jag gjort naglar. Anna-Karin heter hon. Mina egna naglar är katastrof. :S

Nu ska jag ta en dusch och fixa håret.
Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får låååånga veckor! Jag har oxå precis fått semester. Fy va underbart det känns!

ha det underbart!



kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback