2008-07-21

Måndag...

... är det nu på riktigt. Trodde att det var måndag igår.
På morgonen ringde dom från kommunen och meddelade att lokalen i Jonsered va upptagen den 2 augusti. 
Vi får helt enkelt knö.
Alla ni som har cellskräck... sorry. Vi ska försöka att få tag i ett partytält så ska det nog ordna sig.



Idag åkte vi bort till Chris kontorsjobb och hälsade på honom. Fick även träffa hans chef Danola (läses Dan-Ola) och det var mycket trevligt. Sällan har man träffat någon som är så trevlig som han.
Han ursäktade att Chris hade fått åka på att jobba i söndags och vi fick tre biobiljetter som plåster på såret! Gulligt va?


Chris utanför sitt jobb.

Innan vi åkte bort till Chris var vi en sväng på sommarjobbet och träffade sommarkollegorna. Jag lämnade tillbax två talrikar som jag hade tagit med mej överbliven mat på.
Saknar mina sommarkolelgor... Dom var jättetrevliga.
Ikväll ska jag få träffa två av dom igen. Vi ska på hudvårdskonsult-träff i stan. Ska bli kul. :) Vi blir några styckna.
Värsta sminkpartyt. :D
Skriver kanske senare... Trevlig eftermiddag.



Makeup girl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback