2008-07-22 God morgon.

Tisdag

Inatt drömde jag att hela brölloppet blev värsta fiaskot. Jag hann inte med nått. Tiden hade bara försvunnit och plötsligt var klockan alldeles för mycket. Lokalen blev inte dekorerad för det fanns ingen tid... Mina kläder hade jag hemma och jag var hos min kusin Sanna som i min dröm skulle gifta sej en månad efter mej (Hon är i själva verket gift med sin Boris för länge sedan). Jag var hos henne för att jag skulle göra hennes bröllopsmakeup. Jag började lägga på ögonskugga och det var nått konstigt pulver som bara flöt ut och la sej runt hela hennes öga. Haha, hon såg helt galen ut.
Jag fick jag bråttom hem efter kläderna och tog med mej min syster. Hon hade gigantiska rosa glasögon på sej och vi skulle åka pappas bil, men vi hittade den inte utan fick leta i ett enormt stort parkeringshus.
Vi hamnade i en hiss som skulle ta oss upp till 58:e våningen med en naken karl och vi var minnst sagt lite besvärade...

Hur ska man tolka det här?
Är jag lite stressad över bröllopet tror ni?



tick tack...

Kommentarer
Postat av: Maria

ajdå ja det låter onekligen som du är en aningens stressad ;) Men du, det kommer säkerligen bli helt underbart även om det skulle bli något som inte blir som planerat :D Ha en underbar dag!



kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback