2008-07-26

Lördag

Idag är jag bakis. Jag drog iväg ut med min arbetskamrat Daniel och min syster Heidi.
Vi hämtade syster vid tågstationen klockan nio och hon bytte om till partyoutfit där bak på combin i våran bil! :D Haha...
Vi hade kul! Mycket Iron Maden över allt... Då menar jag musiken, storbilds TV med deras musikvideos, massa hårdrockare, t-shirtar med Iron Maden, Iron Maden fester...
Här följer några trevliga kort tagna med mobilen inne i en mörk krog...

 

Daniel och Syster Heidi



Chris räddade mej från mina barn och åkte iväg med dom till hans kompis som har köpt öl till vårat bröllop.
Sedan skulle dom till Toys r´us till barnens stora lycka.
Heidi har vaknat och hon säger att det luktar hundmat i hennes mun... :S Fy.
Och nu kommer det två ungar inspringandes här också... Sara har fått dockkläder och Sofia fick en little pets och klistermärken. :)
Dax att äta frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback