2008-07-28

Måndag

Jag blir helt sönderstressad snart! Helt psykobello- crazy det här!
I går kväll (natt) satt jag, Heidi och Chris och strukturerade upp dom sista 5 dagarna. Vi skrev listor för vad som skall göras och vilken dag.
Idag blir en mastodontdag som är speckad från typ nu till sena kvällen.
Imorron blir det Tyskland.
Onsdag är också helspeckad.
Torsdagen har vi lämnat som en reservdag. Det enda som jag ska göra är naglar. Ska ringa Anna- Karin på onsdag.
Fredag är pynt och fixardag.
Sen finns inga dagar kvar... mer än några timmar på morgonen på lördag.

Nu har jag kokat kaffe och ska äta lite frukost. Måste hoppa i duschen oxå en snabbis innan det är dags att åka till stan och göra massa ärenden.
Få se hur mycket jag hinner med bloggandet. Ska försöka att flika in några snabba rader ibland.

Ska också försöka att inte flippa ur totalt... Blir dock svårt tror jag.
Men jag ska fixa det här... Det har jag gett mej f-n på! ;)


I can do it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback