2008-07-30

Idag har jag suttit med kyrkprogramen nästan hela dagen...
Det hade jag inte alls räknat med när jag satt och planerade... Det tar TID. Så om du ska gifta dej... tänk på att träffa prästen i tid och gå igenom vad ni ska ha för psalmer, om någon ska läsa en dikt, sjunga eller spela någonting.
För sedan ska du sitta och pilla ihop ett program och ha tid till att skriva ut dom och få det snyggt...

Vid det här laget är jag mer än slut!
Jag är så död i huvet/psyket att jag känner att hispan e nästa anstalt.
Idag har älskade Soili, mina syskons mamma varit här och hjälpt oss att städa. Heidi hjälpte oss också. Det var vänligt!
TACK
Nu luktar det gott och är så himla snyggt över allt! Fantastiskt.

   


Städgäng...

Efter städnigen var vi på Ica och köpte champagneglas så vi kan skåla lite...
Sen kom vi hem igen och så lagade vi lite kyckling.

Ringde till Anna-Karin och hörde mej för lite om naglarna som jag skulle ha gjort imorgon men hon var tvungen att flytta fram det till fredagen... Då har vi en HEL del att göra... men det får väl gå... vad ska jag göra?
Vi skulle hinna med och göra en underkjol till Heidi idag med men det gjorde vi inte... Får ta det imorgon.
Heidi hittade inte sin klänning, så hon köpte en ny och då fanns det bara en vit att få tag på . Soili färgade den rosa hemma hos sej och det blev jättefint! 

   

Sedan gjorde vi en testfrisyr på Heidi.

  

 

Tyvärr har jag bara svarta hårnålar eftersom mitt egna hår är svart. Vi måste skaffa ljusa hårnålar till Heidi imorgon.
Sen har jag strukit min klänning idag och sedan har jag hållt på med dom här förbannade kyrkprogrammen...
Men dom blev bra. Glad.



 

Nu har jag städat och pysslat färdigt för idag.
Gonatt på er allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback