Fredag kväll.

Nu har vi gjort en raid i stan och jag är trött som en apa.
Shit mina ögon vill bara sluta sig...

Först var vi i olika bröllopsaffärer på Linnégatan men det fanns ingenting. En bröllopsbutik hade en bollero som man fick hyra om man ville men kände inte riktigt för den.
Eftersom vi var nära Fritzis frisersalong som ska göra mitt hår åkte vi dit för att kolla med henne så att allt var ordnat inför 2 augusti men det var semesterstängt... :(



Så vi åkte till centrum och var runt i olika butiker.
Jag köpte en liten jacka utan ärmar i en butick och hittade även ett tufft skärp på samma ställe i vitt. På spännet stod det Pinup. Passar mej perfect... :)

När vi handlat på stan åkte vi och hämtade Chris dotter och åkte och handlade ingredienser till taccos.
Chris och Moa fixade käk och det var gott.
Efter maten provade Chris hela sin bröllopsoutfit och shit va fin han var! Det blir så bra det här... Hihi! *nöjd*



Dagens outfit består av kjolen jag köpte på Gina Tricot. Jättenöjd!
Toppen är köpt på HM
Skorna har jag vunnit på Tradera. Märke Vagabond.
Handskar har jag också vunnit på Tradera
Kofta ärvd.

Idag matchade jag och Chris varandra. :D
Vi såg ut som ett sånt gammalt par som har samma outfit för att se att dom hör ihop.







Kan inte fatta att jag har semester nu!
Såååå gött. Jag ska sova till tolv i morron... minst. Känner mej glad... :)

...men nu e det dax att gå o lägga sej.



Jag = glad.



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina bilder :) som alltid så vill jag ha dina kläder :D kjolen är ju bedårande :D



hoppas du har en underbar helg!

kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback