Kvällen...

Då drog vi iväg till stan då... jag och kära syster.



Snacka om att vara effektiva. Vi betade av det ena efter det andra snabbare än snabbast på den långa listan. (Listan har jag i högra hand - redo att lusläsas)
Först åkte vi till Tårterian för att lämna caketoppern och för att säga att vi har blivit ännu fler än vad vi hade beräknat. (Dom har Heidi i sin hand på bilden) Men tyvärr var tårterian stängd så vi drog vidare till frisören för att höra att allt var i sin ordning och undrade om det var någontimg vi behöver tänka på inför lördagen.
Allt verkade vara i sin ordning. Hon ska skaffa lösögonfransar till mej också så blir jag extra tjusig... :)
Därefter styrde vi våra steg (nåja... styrde vi bilen) mot Bodega där vi hittade ballonger och fantastiska väggdekorationer! Det blev singeskivor och Elvis och en jukebox mm.

 

Roligt!
Därefter köpte vi fler talrikar på Buttericks och sedan hittade jag kjolar till barnen inne i Femman på KapAhl.
Heidi stannade i stan med sin kompis Rebecca och jag ringde Chris som var hemma och fixade och städade och frågade om han ville följa med till Allum. Några saker återstod.
På Ica beställde vi rosbiff, skinka och kalkon att ha till buffén. Vi köpte också uppläggningsfat och en sprits.
Därefter gick vi till Din sko och hittade skor till barnen. Vita slipin lackskor och jag hittade snygga till mej själv på rea. :) Jag köpte också massa skoinlägg och plåster mm så att alla skor inte ska skava på stora kvällen.
Sen åkte vi hem och jag hann vara hemma i en halvtimme innan det var dax att åka till stan på utbildning.
Jag vet... Jag kanske skulle ha hoppat men det är ju så kul! Kunde inte låta bli... :)
Heidi och Rebecca följde med och fick ansiktisbehandlingar. Dom blev jättefina när de fick sina foundations utprovade och på ansiktet. Fint. :)
Mitt i mötet ringde pappa och sa att han ville betala för all champagnen åt oss. Det var ju trevligt! :)


Arbetsklädsel

Sen var det dags att åka hem igen och vid det laget var jag rätt trött...
Vi tog endå en sväng till festlokalen och kikade och det känns bra..
Det kommer att bli skitbra det här....
Mail hade jag fått också av kantorn... Hon har hittat noterna till våran Elvislåt och så mailade hon namnet på ingångsmusiken.
Ska fixa i ordning kyrkprogrammet nu då när det är avklarat...

I morgon blir det Tyskland hela dagen...
Vi åker tidigt på morgonen.
Heidi och hennes mamma ska vara hos oss här och fixa lite. Röja och städa.
Skönt med lite hjälp. Tack!

Ha en god natt nu... Dax att krypa ner under täcket... Vi ska upp tidigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback