2006-06-16

Måndag

Sitter här med färg i håret.
När jag var och gjorde provhåruppsättningen på Fritzi's hair parlour så upptäckte jag att jag hade massa gråa hår.
Gick genast och köpte hårfärg men jag har inte fått tummen ur att färga förän nu.
Nackspärren är lite bättre idag men inte helt borta...

Idag var det en lugn dag på jobbet. 
Barnet som sugit musten ur oss har slutat nu och ska börja i förskoleklassen. 
Efter jobbet följde min arbetskamrat Michaela med mej hem till mitt kaos...
(usch... nej, jag är inte nån städnisse heller... och inte heller nån bullmamma som jag skrev i nått tidigare inlägg här... så vad GÖR jag egentligen? Sitter jag bara på min feta rumpa framför TV;n och käkar praliner eller??? :D)
...och vi fikade och drack kaffe till klockan tio i fem. Sen åkte vi ner till jobbet igen på arbetsplatsträff som höll på till sju.

Fick ändra min design på bloggen för av nån anledning så hamnade menyraden med min profilbild, länk till senaste inläggen, kategorierna , arkiv mm. som man ser här till höger-------> längst ner på bloggens sida och det var ju inte alls kul. :( Anledningen till att de finns där är väl för att man ska kunna ha en överblick och snabbt gå till något speciellt inlägg, genom att klicka där men om den är längst ner på bloggen så syns den inte och fyller inte direkt sin funktion.
Jaja... denna design får duga.

Bröllopsnytt:
* Alla inbjudningskorten är nu färdiga och skall bara sättas på lådan imorgon eller levereras personligen.
* Ytterligare ett par har idag tackat  ja till vårat bröllop idag.  :)
* Har gett ut inbjudningskort till alla arbetskamraterna.
* Underkläderna från Hallen var helt kassa. BH.n skavde in så jag fick sår. Hade på mej den på prov i förrgår i Läckö - Kinnekulle. Aj! Trosorna har jag redan berättat om. Dom var lixom lite VÄÄÄL stora så jag får nog gå ut på jakt efter nytt...

Nu är håret svart igen.
Klockan är halv ett och jag ska upp halv sju. Nattugglan Katti sitter uppe som vanligt...
Dax o hoppa i säng...



Godnatt.

Kommentarer
Postat av: DevilDoll

Din tur! http://devildoll666.blogspot.com/2008/06/pass-it-on.html

2008-06-17 @ 08:54:17
URL: http://devildoll666.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback