2008-06-13

Fredag

Jag tror inte på fredagen den trettonde men jag kanske ska börja göra det nu... ???
Klockan väckte mej vid sju och vaknade med värsta nackspärren (och ryggspärr)
Herre jävla! Verkligen helt låst åt alla håll.
Jag kan inte titta åt varken vänster eller höger och inte upp och ner heller.
Kan bara titta rakt fram. Helt galet.
Satte mej i bilen och det var inte det lättaste att köra ska jag tala om när man inte kan vrida på huvvet nånstan! :D
Var på jobbet prick klockan halv åtta då jag började... trodde jag.
För jag började inte alls då nämligen utan klockan nio.
Skit kul.
Fick hoppa in i bilen igen och åka hem med min stelopererade nacke och bara la mej ner bredvid Chris och somnade efter lite meck att hitta en bra ställning som inte gjorde ont.
När jag kom till jobbet igen för andra gången fick jag trevliga veckan! Jättekul och så upptäckte jag att jag faktiskt hade glömt att ta på mej BH. Hahah! Vadå borta??
Ungarna var helt skitjobbiga, fredag.... alla var lika trötta och en personal fattades. Hjälp.
Är rätt slut nu och nacken är inte ett dugg bättre. :(

Chris är skitfin i sina brills iallafall! Å han e så fiiiin.



I love you Chris.

Några av inbjudningskorten är redan iväg nu och vi har fått slutgiltiga skriftliga svar på att två par ska komma. :)
Vet ju att halva släkten kommer men det känns ju alltid kul att det börjar ta sej och man får iväg korten och svar.

Hahah! Måste bara berätta om dom übersexiga underkläderna jag hämtade på posten igår!
Herre jävla. Jag skojar inte. Trosorna räckte upp till under brösten.
Chris var dock lika diplomatisk som vanligt... "Jaaa... dom fyller säkert sin funktion allafall" Hahah.



Inte lika sexigt som det här... :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback